GENG LENSA HIDUP

10 July 2015

KENAPA MENGANDUNG ANAK LUAR NIKAH SENANG BERSALIN?


Assalammualaikum

semoga semuanya sihat selalu...

pasti ramai yang tertanya-tanya... kenapa orang perempuan yang mengandug anak luar nikah ni senang je beranak? mengandung pun orang tak perasaan... tak de jalan terkedek-kedek bila dah tengah sarat... tau-tau je dah bersalin...

kat atas tu ada jawapannya...

apa pun tu semua kuasa Allah... dan rezeki masing-masing...ada juga yang dapat rezeki mudah bersalin... 

walaupun ada di kalangan kita yang agak mudah bersalin... tetapi kesakitan, kelenguhan, ehhhh macam-macam lagi la yang kena hadap masa mengandung Allah je yang tahu betapa payahnya... he3..

ok sekian...

Wallahua'lam

selamat menjalani 10 hari terakhir ramadhan =)

4 comments:

Pakar Nutrisi Shaklee said...

Baru ni mak saya cakap benda ni

mak saya counselor, banyak handle kes2 camni

memang kata diorang ni masa bersalin takde rasa sakit

huhu

rupanya sebab ALLAH kecualikan diorang dari dapat lalui nikmat bersalin yg membuahkan pahala tu

mungkin yg bertaubat dan taubatnya ALLAH terima terkecuali dari perkara ni

semoga ALLAH ampunkan segala dosa2 kita

salam kenal dari saya agen Set Bersalin Shaklee

MakoFSA said...

juga mungkin Allah tknk mengaibkan dia

masih beri peluang bertaubat

MakoFSA said...

juga mungkin Allah tknk mengaibkan dia

masih beri peluang bertaubat

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...