GENG LENSA HIDUP

16 February 2010

JANGAN PILIH JALAN HITAM

salam...
serius betul entri aku nih....
tiada lagi esei yang panjang....
tiada lagi ceritera cinta...
aku mau mengubah kisah...
aku mau kisah yang baru....
sila....
JANGAN PILIH JALAN HITAM
hahahaha...
woi cik penulis blog... kalau tak pilih jalan hitam ko nak pilih jalan pe???
purple???
pink???
green???
ko ni mengarut betul lah....
jawab cik penulis blog.... 
aku saje je komen ayat dari hencik syamsul yusof...
oh aku lupa... kan ade jalan tanah merah kihkihkih....
=)

p/s: tq to ustaz nor amin coz jawab soalan saya.... 
jom klik pe yang aku da tanya Ustaz Nor Amin Blog

1 comment:

d0tbl0gsp0td0tk0m said...

maksudnye ... selama ini jalan hidup pengarah tu memang PEKAT punya hitam... al-hamdulillah.. dia sedar... huhuhuhuhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...