GENG LENSA HIDUP

12 March 2010

SELAMAT HARI LAHIR MA...

salam
dedikasi buat my ma...
oh...
selamat hari lahir... 
yang ke-45
buat ma...
entri ni akan auto publish tepat pukul 12:01 pagi bersamaan 12 march 2010
terima kasih ma...
sebab besarkan kami semua...
oh... esok harap-harap ma online...
boleh bace blog ni...
hahaha

ma aku ni name penuh dia SARIAH BINTI HAJI ZAWAWI
lahir dekat SELANGOR
dan berkahwin dengan orang JOHOR

saat yang aku tak leh lupa rupanya cikgu ADD MATH aku adalah classmate ma aku...
wah dunia ni kecik je kan...
saat berjumpa mereka berpeluk sakan...
sambil mengingati memori lama...

so skang ma aku selalu la jumpa best friend dia... 
CIKGU NORHAYATI BINTI SURAYAMAN

google lagi...
ma aku ni rupanya satu class ngan EX-MB SELANGOR
KHIR TOYO
same-same sekolah kat SEKOLAH MENENGAH KEBANGSAAN DATO' HARUN
 TANJUNG KARANG

juga merupakan FINALIST untuk PIDATO PIALA PERDANA MENTERI
tahun 1984

suka memasuki TALENTIME ketika di sekolah
dan menyanyi lagu
SUDIRMAN HAJI ARSHAD

sangat meminati ADIBAH AMIN
sangat suka membaca

google lagi??
oh... yang selebihnya biarlah rahsia...
layan foto tanpa bicara...

























klik SARIAH untuk lagi dan lagi ~

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...