GENG LENSA HIDUP

12 April 2010

AKU DAH CAKAP DAH

salam
auto publish
___________________________________

aku dah cakap dah
blog ni untuk praktik hasil tulisan aku
perbaiki bahasa aku
membantu ke?

aku tak minat ada yang complain lah
terasa lah
aku guna nama aku untuk kata ganti diri aku sendiri atau ganti bagi watak-watak dalam slot cerita pendek
perkataan korang aku gunakan untuk ganti nama bagi korang yang boleh bace blog aku ni. tak kira kambing ke, manusia ke, baboon ke... yang penting ko boleh bace dan faham....kalau rase tak mau paham? baik jangan bace... takut masuk dalam golongan orang yang bebal...pergh... terasa jugak ke? aku guna bahasa yang lembut sikit... takut jadi golongan slow learner. kalau betul-betul slow learner tak pe... gua tak kesah.

dapat sms daripada sape aku tak tau:

aku sekarang dah kurang pegang handphone
bila dapat sms kompem aku tak tau dari sape...

tengok-tengok ade sms
SAPE TAH: akum. dila kat mane?

buka yang lagi satu
SAPE TAH: salam. dila jemput datang kedah dengan family ang

buka yang lagi satu
SAPE TAH: assalammualaikum. i dekat bentong ni. baru balik dari lipis. u tengah buat ape?

buka yang lagi satu
SAPE TAH: dila apasal ko senyap je?

buka yang lagi satu
SAPE TAH: sakit ko dah ok ke? aiman macam mane? jangan lupe pegi hospital tau

buka yang terakhir
SAPE TAH: power rangers. duk mane skang ni? aku nak belanje ko pulak

maaf lah lepas aku buka sume sms tu... aku letak semula handphone dalam almari.... sebab aku memang tak tau sape hantar. untuk makluman hanya nombor papa wi, mama yah, haziq, dibah, aiman, along, angah, adik, ibu, ayah, hanya nombor tu je yang aku ade simpan.

p/s: aku dah bilang aku tak de hati

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...