GENG LENSA HIDUP

25 April 2010

ITU BUKAN LAGI PEMUDA ITU SUDAH JADI PETUA

salam
lagi satu entri...

aku kat sini
masih memerhati
datang satu email daripada 
pemudaumnolabis
katanya lahir tahun 1945
tuanya kau? bukan pemuda lagi
dalam hati aku kata itu bukan pemuda
itu petua...
agak-agak kau marah tak?
mahu carik apa? aku ajak baca blog aku lah
hahaha...

senarai nama ketua pemuda tu semua aku kenal
kawan-kawan sekolah aku
anak arwah cikgu aini...
tah sape lagi...
otak aku tak kuasa nak hafal

cuma ada beberapa komen 
daripada peminat politik tempat aku
jadikan nampak macam hot
ini hanya tulisan individu
tiada kaitan dengan orang lain
aku menulis berdasarkan apa yang aku nampak
apa yang aku rasa....
aku bukan lah ancaman kepada sesiapa itu saja aku nak kata

baca komen ni ---> baca

aku gunakan perkataan 'kau' dan 'aku'
kurang ajar kah?
kau pun berdoa pada TUHAN gunakan itu juga....
kau kurang ajar kah?

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...