GENG LENSA HIDUP

11 May 2010

BETUL KE MACAM NI ASAL USUL BROADBAND?

salam
mesti korang perlukan entri santai kan?

broad - luas, lebar
band - jalur/kumpulan

nak detail sila cari dalam kamus...
aku usyar dah. tapi malas nak taip...

contoh perkataan yang gunakan BROAD:
broadband
broad beans - kacang luas? kacang lebar? kacang parang?
broadcasting
yang lain korang tambah la sendiri ye...

contoh perkatan yang gunakan BAND:
broadband
headband
wali band
(hahaha mr. EMAN suka nyanyi lagu cari jodoh sambil menari)
indie band
yang lain sila tambah sendiri @ google je...

broadband @ berukband

broad beans @ kacang parang

broad beans @ kacang parang

supe yang kat atas

headbands

wali band

* agak-agaknye la... orang yang dapat ilham cipta broadband tu... usyar bentuk kacang parang ke? tu yang pattern nak same je... tah la aku pun tak pasti...

menjenguk blog:
aku nak ajak korang usyar blog Dapur Tanpa Sempadan. milik mat gebu... memang best blog ni... lagi-lagi kalau tengah lapar @ mau belajar memasak dan sedang mencari resepi... aku hari-hari singgah blog ni.. pernah satu petang tu aku usyar la satu entri mat gebu ni.. PIZZA GEBU. aku dok teliuq la... malam tu jugak aku ajak papa wi pi makan pizza. dengan suka hati aku habiskan RM136++ duit papa wi. bukan setakat 2 keping pizza chunky loaded je... pizza ayam masak merah...  chicken wing... pasta... ice cream... siap take away untuk breakfast esok. aku makan sikit je... yang lebey bebudak yang ikot. mat gebu sangat berpengaruh!!!

4 comments:

zulkbo said...

salam..
memandai je anak dara ni?
he he he..

XYZ said...

wslm..
haha...
saje suka2 je...

Unknown said...

eh! asal usul broad band? wah! kretif la awak x terpikir plak saya.... hehe

google said...

me. EMAN? SAPE DIER TU?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...