GENG LENSA HIDUP

08 May 2010

KEPADA SEMUA RAKAN BLOGGER & PENGUNJUNG

salam
apa khabar semua rakan blogger...

kat sini aku nak ucapkan...
terima kasih kepada semua kerana sudi singgah...
pada semua  yang singgah...
aku akan cuba balas semula kunjungan kamu semua...
dan sebolehnya aku nak klik NUFF korang...
dan aku akan tunggu sampai page ADS tu kuar...
so mungkin kunjung balas agak lambat sikit... =)

pada blogger non malaysian...
aku pun tetap akan lakukan kunjungn balas...
dan kalau mahukan exchange link sila beritahu...
aku akan buat sikit-sikit...
maklumlah aku sekarang banyak tumpukan pada blog baru...
yang akan dibuka pada umum lepas semua isinya siap...

kalau nak aku follow semula blog kalian sila tinggalkan link...
takut aku tak perasan sangat... huhu....
aku tak kesah korang follow atau tak blog aku
tiada paksaan okay...

pada silent readers aku ucapkan TQ...
aku baru perasan sejak seminggu ni...
malam-malam baru ko datang ek?
hahaha...

kalau sempat aku akan wat special entri buat KAMU SEMUA

tq to all 311 follower...

p/s: psssssst aku akan tolong klik nuff korang coz korang dah klik nuff aku. huhu... aku dah guna duit tu bayar deposit tok pi perhentian island. tq very much =)

2 comments:

Aril Lanang said...

salam singgah..jom kita ramai2 meriahkan dunia blog :-)

XYZ said...

salam
juga... tq sudi singgah... erm jom meriahkan...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...