GENG LENSA HIDUP

21 May 2010

MUDAH-MUDAHAN SEMUA SENTIASA DILORONGKAN KE ARAH KEBAIKAN

salam
pertama sekali aku ucapkan
TERIMA KASIH
buat mentor aku
Ustaz Wan Ismail Wan Dagang
yang sering memantau hasil tulisan aku
jom usyar komen beliau


selain tu rakan blogger handalan yang rajin datang tinggalkan komen
seperti bujang susah, zulkbo, cikgu zuki, pacifist, JJ, man, aisya, ice, afzan, lepat, irfan, jane, nabilah, ieda, salina, pawaka & semua yang datang ke laman ni...
aku sangat hargai =)

ni komen bagi entri politik aku huhu















sebahagian daripada komen mereka...
aku akan cuba memberikan entri yang terbaik setiap hari
Insyallah

DOWNLOAD
kumpulan lagenda yang terbaek singapura & pernah diGAM RTM

3 comments:

UglyPooh said...

maksudnye...? glmer la miss xyz

zulkbo said...

salam ziarah hari jumaat..
penghulu segala hari..
moga kita mendapat hikmahnya
dan di kurniakan kesihatan
yang baik..

XYZ said...

pooh:
bkn cm tu... sy sgt berterima kasih kpd semua yg sudi bace catatan yg x seberapa ni. haish. glamer x ke mane.

zulkbo:
wslm
amin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...