GENG LENSA HIDUP

12 May 2010

SERIUS!!! AKU SERAM LAWAK

salam
entri berjadual
sejak aku jumpa blog si IRFAN ni...
hari-hari aku pi bace 380% mengarut & lawak
cite hantu tapi lawak tahap dewa kepala dua

jom la aku nak ajak..
follower & readers blog aku bace blog 1001 KISAH
aku tak leh nak bayangkan muka si IRFAN ni...
penuh imaginasi lawak
ni bukan entri bodek...
ni entri aku nak ajak kawan-kawan aku bace blog beliau
rugi tak bace...
aku nasihatkan... sila bace daripada entri pertama...
berbaloi-baloi =)

kalau ade masalah dunia
kalau ade masalah rumah tangga
kalau ade masalah politik
kalau ade masalah jiwa
boleh hilang punya =)

tu saje...
TERIMA KASIH

2 comments:

NICK IRFAN said...

eh! mcm knal je blog awk pomot ni? wah! untung owner dia kan? baik btol awk ni!! terharu plak sy... smoga allah shaja dpt membalasnya sbb pomot blog dia... btol smua yg singgah sila lawati blog miss xyz pomot tu! ok! lalala

XYZ said...

lalala pura2 tak kenal... =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...