GENG LENSA HIDUP

16 May 2010

TAK CUKUP MASA @ TAK PANDAI BAHAGI MASA

salam
kabare semua?
huhuhu...
bahasa jawa okay tak?

aku kadang-kadang rasa tak berapa cukup masa...
betul ke tu?
ke aku yang tal pandai bahagi masa?
alah mase semua orang sama 24jam...
ye tak?
dua tiga menjak ni aku sibuk la sangat bace blog, bace buku, buat video, ni dah masuk 3 hari aku tak berapa nak tido. adekah patut? 

aku rajin sangat singgah blog diaorang ni RESEPI RAHSIAKU, 1001 KISAH, PLAIN JANE, PIPI MUNCET.... dok la bace entri-entri lama...

buku yang aku dok layan sekarang ni POLITICAL TSUNAMI by LIM KIT SIANG

buat editing & dubbing video kawen... tu pon tak siap-siap lagi... ma aku dah bising due date dah dekat. adoiyai... terfikir untuk pergi GUNUNG PULAI join budak-budak blogger. macam best je... lalala...

aku terfikir...
bila masa aku dok ingat DIA harap dalam SOLAT je ke?
sila jangan tiru macam aku...hari-hari lepas AKU pesan dalam blog apa yang kita wat kalau niat kerana ALLAH jadi ibadah... aku buat ke? harap adelah tu... =)
AKU BUKAN BAIK PUN =)
demi masa sesungguhnya manusia itu dalam kerugian melainkan mereka yang beramal soleh & berpesan-pesan ke arah kebaikan...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...