GENG LENSA HIDUP

04 May 2010

TERIMA KASIH KEPADA Mijie & Fiqry

salam
kepada semua pembaca BLOG aku
semoga sihat selalu
aku nak ucapkan 
TERIMA KASIH 
kepada 
yang bagi
AWARD BEAUTIFUL BLOGGER
sebelum ni aku dah pernah juga dapat
usyar SINI & SINI

apa pun aku ucapkan TERIMA KASIH INFINITI buat Mijie & fiqry
aku menjemput SEMUA rakan BLOGGER 
untuk LEPAK & SINGGAH kat blog Mijie & fiqry

http://mymijie.blogspot.com/ & http://zulfiqry.blogspot.com/


klik gambar pun boleh


klik gambar pun boleh


mereka merupakan blogger baru
blog diaorang ni macam-macam ado
TERIMA KASIH sekali lagi aku ucapkan kepada Mijie & fiqry
SEMOGA BERJAYA DI DALAM DUNIA PENULISAN BLOG
JUGA SENTIASA DIBERKATI DUNIA & AKHIRAT


sebelum tu aku kena buat ni semua:
* bina entry pasal award comel ini *
* kena la ucap terima kasih dan link pada yang kasi award ini *
* copy badge beutiful blogger award ini *
* tag sesiapa yang anda terasa beliau berhak terima award ini *

mereka yang aku rasa patut menerima AWARD ni adalah


piewahid
(blogger yang aku selalu datang KOMEN kat sini OTAI)
Jaya Jr
(blogger yang betul-betul HYPER ACTIVE)
zulkbo
(blogger dari JENGKA yang bersemangat HIJAU)
zulaikabukanpenggoda
(blogger yang mengaku BUKAN PENGGODA)
WhiteCempaka
(blogger yang merantau ke NEGERI ORANG)
gooseberries
(blogger yang bernama SALLY)
Pipi Muncet
(blogger yang BERANI BERSUARA)
man
(blogger penggemar foto yang MELAMPAU)
ijafareeza
(blogger yang cuba mencari KESEMPURNAAN)


gelaran tu aku bagi dengan suka-suka hati aku je
harap tak de yang berkecil hati
hanya untuk hiburan semata-mata


award ni sekadar suka-suka & sambil promote blog korang
 inilah peluang aku untuk ucapkan
terima kasih 
kepada semua yang sudi menjengah di blog yang tak seberapa ni
kepada yang lain-lain walaupun aku tak bagi award ni
aku tetap hargai korang semua

7 comments:

zulkbo said...

salam..
tahniah

man said...

tahniah dapek award..
terharu sebab siap promote lagi..hehe..

[ija fareeza] said...

tq utk award ni..sgt2 hargai
:)

Unknown said...

Syukran jazilan kak cz sudi terima award dari sy..hope dengan ini akan merapatkan lagi ukhwah sebagai akak dan adik serta dapat berkongsi ilmu Allah bersama..Amin..

XYZ said...

zulkbo;
tq en. zul. takkn tahniah je... sudilah ambik skali

man:
tq jugak. bukan stakat tahniah... sdikanlah ambik

ijafareeza:
same2... sy suka klu awk suka...

fiqry:
tq byk2 fiq... akk doakan adik berjaya dunia & akhirat okay...

to all:
sori lmbt gtau psl award ni... lps post entri sibuk format 2 bijik laptop... anyway tq very much to all =)

NH said...

wahh tahniah..
xpenah dpt award lg ni..
uhuhu

MiJiE BLoG said...

terharunya gmbr mijie ade kt page nie..thank a lot akak..semoga trus berjaya:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...