GENG LENSA HIDUP

20 May 2010

TIPS MUJARAB BUANG ANGIN DALAM BADAN

salam
aku bukan bidan
aku bukan doktor
aku bukan pakar
aku bukan joker

aku hanyalah blogger

amacam?
sabar ke tak?
jom aku bagi tips mujarab buang angin dalam badan...

kalau rasa angin tak banyak sangat dalam badan... cukuplah..
hanya ambil belon... kemudian TIUP sepenuh jiwa....
ya... angin sudah dibuang BUKAN?

kalau rasa angin sangat banyak dalam badan...
sila ambil... TAYAR LORI... juga TIUP dengan sepenuh hati...
ya... lebih BANYAK angin dapat dibuang BUKAN?

kaedah ini adalah ALTERNATIF selain KENTUT =)

kini TIDAK perlu lagi KRIM PATI HALIA daripada apa-apa jenama =)

2 comments:

zulkbo said...

salam adik manis..
ini bukan petua
ini iklan..he he
goner la gamoknya
aok buang angin yek?
berbunyi@tidak?
la la la..

econpolics said...

salam kawan,,,

apo la kau punyo tips nie....

hahaa....

blog da HIJAU PUTIH da...hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...