GENG LENSA HIDUP

18 May 2010

TUTORIAL PHOTOSHOP AKAN BERMULA MINGGU DEPAN

salam
mulai minggu depan
aku akan post entri tutorial penggunaan
ADOBE PHOTOSHOP
insyallah
sekurang-kurangnya satu entri setiap minggu
aku akan sentuh mengenai editing gambar seperti super impose & lain-lain
design iklan animasi berkelip-kelip/bergerak/dan lain-lain
mencipta logo
design header
segalanya aku akan lakukan secara berperingkat
khas untuk follower blog aku
juga pembaca setia
nanti boleh lah korang aplikasikan untuk mencantikan blog korang
editing untuk gambar perkahwinan & lain-lain
aku akan tunjukan melalui print screen
dan juga beberapa arahan yang ringkas
bagi yang terlepas aku akan letakan link pada sidebar
supaya korang semua boleh buat reference pada bila-bila masa

bahan-bahan:
komputer (desktop @ laptop)
perisian adobe photoshop

p/s: aku lebih suka gunakan portable adobe photoshop. tak yah susah-susah instal. tak perlukan key. dan sangat mudah. aku suka sangat. yang aku tak berapa nak suka buat print screen. hohoho.... =)

2 comments:

zulkbo said...

salam..
phewwww..
ayoyooo..
mayank rajin betul..
saya tak reti guna
photoshop
guna picasa 3 jer

XYZ said...

zulkbo:
wslm... ohh... saje nk kongsi ilmu... nt encik zul leh ar try heheh

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...