GENG LENSA HIDUP

07 June 2010

ROKOK 14 BATANG LAGI SEDAP?


salam
lepak-lepak dengan pakcik-pakcik...
sembang-sembang...

depa kata rokok 14 batang lagi sedap...

sebenarnya memang aku selalu tengok orang beli rokok yang 14 batang sampai 2 kotak.... depa tak beli plak rokok yang 20 batang sekali gus.... huhuhu... 

alasan rokok 14 batang lagi sedap....

satu hari aku gi la kedai... datang satu pakcik kat kaunter... mintak rokok 14 dua kotak... pastu awek jaga kaunter tu tanye... nape pakcik tak beli rokok 20 je sekali gus.... untung sikit... ni beli rokok 14 dua kotak....

pakcik tu jawab.... mane ade orang merokok untung.... (dengan muka selamber je)

aku pun tumpang sengih je la.... hahaha

* aku penah bace yang tembakau tu asal daripada najis syaitan..... saat setan kena humban kuar dari syurga... pastu kena campak kat satu pulau... mase tercampak tu setan tu terberak... dan najis tu la jadi benih tembakau... (aku ade bace kat dalam satu buku asal usul kejadian di dunia... tapi try carik info pasal tu masih tak jumpa lagi... nanti aku jumpa aku share... tajuk buku yang sebenar pun aku tak ingat sangat)

wallahualam...

1 comment:

nabilah_2908 said...

apa yg sedapnya rokok ni..sampai buatkn org susah nk tinggalkan...huhu

jom ke APA KATA HATI pulak,
ALAHAI PEREMPUAN

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...