GENG LENSA HIDUP

16 July 2010

SOAL JAWAB GURU DAN SHIN CHAN

nampak tak shin chan aku ngah merajuk...

Guru : Kenapa awak lambat?
Sin Chan: Kerana sebuah papan tanda.
Guru: Papan tanda mana ?
Sin Chan: Yang ada tulisan, "Sekolah di hadapan, jalan perlahan."

_____________________________________________________________


Guru: Sin Chan, Macam mana awak eja perkataan "BUAYA"?
Sin Chan: "B-O-O-W-A-Y- A"
Guru: Bukan, Salah tu.
Sin Chan: Mungkin itu salah , tapi Cikgu tanya saya macam mana saya mengejanya, itulah yang saya eja!

_____________________________________________________________


Guru: Sin Chan, beritahu satu perkara penting yang kita tak ada 10 tahun dulu.
Sin Chan: Saya Cikgu!

_____________________________________________________________

Guru: Sin Chan, Pergi ke Peta Dunia tu, cari dan tunjuk mana Amerika Utara.
Sin Chan: Di sini Cikgu, Sin Chan menunjukkan tepat kat Peta dunia yang tergantung kat hadapan kelas!
Guru: Betul. Sekarang, Kelas, Beritahu saya siapa yang jumpa Amerika Utara?
Kelas: Sin Chan Cikgu!


aku suka gila shin chan... memang best... =)


p/s: jumpa dalam folder lame

9 comments:

Amir Syahir said...

xpernah puas gua layan chin chan.

nuriz said...

ahahha lawak giler, pening pala kalo ada 10 sin chan dlm kelas

XYZ said...

hiro: mmg best gaban kn shin chan ni mak ayh dia pun klaka... pas gado2... akhir cite mst baek... ske sgt!!!

nuriz: runtuh kot kelas klu ade rmai shin chan... da la slalu slh peribahasa ahaha

Amir Syahir said...

hehe..emm.,,bnyk pengajaran.

intanurulfateha said...

sincan mmg terbaek!
weyh, tu gmbr bilik ko kt ruma sewe dlu kan??

weyhh rindu nk lepak mlm3 mkn roti telur n lepak kt kedai pokok!
waaaaaaaaaaa!

XYZ said...

hiro: akk tau lu ske shin tu lucah... hahaha... yg pasti kuage diaorag bahagia je...

intan: ermmmmmmm rindu sgt2... lpk sme2... waaaaaaaaaaaa mis u much =))

mira_nas said...

paling best layan movie dia dkm versi jepun,, wuu,,, lawak2 der pengajaran

Anonymous said...

sengal habes shin chan

XYZ said...

amira: ermmm... mmg pn sgt best

arifadela: mst la sengal... baru bahagia hahah =))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...