GENG LENSA HIDUP

20 April 2015

KENAPA SELUAR DALAM LELAKI DIJUAL DI DALAM KOTAK & WANITA BERSELERAK

Assalammualaikum...

sebelum ni aku pernah buat pelbagai entri yang mengajak anda semua berfikir kenapa dan kenapa...


ok... sambung... kenapa seluar dalam lelaki dijual di dalam kotak? dan wanita punya biar macam tu je?

1. marketing strategy

jika seluar dalam lelaki dijual berselerak bukan dalam kotak... lelaki akan beli sehelai sahaja... kerana mereka rasa satu sudah mencukupi... dan kerana itu ia dijual di dalam kotak dan lelaki akan ambil satu kotak (nak tak nak terpaksa beli juga) di dalamnya ada beberapa helai... dan akan bayar dengan harga tersebut...

wanita pula... jika seluar dalam mereka diletakkan dalam kotak... wanita akan ambil satu kotak... dan jika dijual berselerak... wanita akan memiliki skop pilihan yang luas dan yang pastinya... sehelai memang tak cukup... haha

2. memilih

sifat lelaki mereka akan ambil dan bayar dan hanya akan lihat pada saiz sahaja... so tak perlu  buka kotak... kalau silap beli pun redha je la...

wanita pula... meraka sudah pasti akan belek-belek... jahitannya lah... warnanya lah... dan pastinya akan banyak kotak yang terbuka jika dijual di dalam kotak... ini akan menimbulkan kemarahan tauke kedai... dan mereka akan penat mengemas... 

3. pemalu

sebenarnya lelaki lebih pemalu dari wanita? haha betul ke? mereka jarang berlama-lama memilih seluar dalam berbanding wanita... yang akan belek itu ini sebelum membuat pembayaran...

haha jangan marah haaaaaaaaaaaa =P


1 comment:

sherlina halim said...

Pengen yang lebih seru ...
Ayo kunjungi www.asianbet77.com
Buktikan sendiri ..

Real Play = Real Money

- Bonus Promo Red Card pertandingan manapun .
- Bonus Mixparlay .
- Bonus Tangkasnet setiap hari .
- New Produk Sabung Ayam ( minimal bet sangat ringan ) .
- Referal 5 + 1 % ( seumur hidup ) .
- Cash Back up to 10 % .
- Bonus Royalty Rewards setiap bulan .

Untuk Informasi lebih jelasnya silahkan hubungi CS kami :
- YM : op1_asianbet77@yahoo.com
- EMAIL : asianbet77@yahoo.com
- WHATSAPP : +63 905 213 7234
- WECHAT : asianbet_77
- SMS CENTER : +63 905 209 8162
- PIN BB : 2B4BB06A / 28339A41

Salam Admin ,
asianbet77.com

Download Disini

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...