GENG LENSA HIDUP

17 March 2010

PENSIL ITU AKU PUNYA

salam
lagi dan lagi
entri auto publish

penat sudah
mahu tulis
tiba-tiba aku teringat kisah kanak-kanak
oh!
maksudnya masa kanak-kanak aku

masa aku darjah 4
maksudnya tahun 1996
tolong jangan kira umur aku skang berapa okay!!!

aku ade satu pensil
yang paling mahal la...
masa tu...
dalam sejarah idop aku...

pensil tu aku beli kat TIME SQUARE
harga RM16.90
pensil mekanikal la tu...
zaman dulu cakap pensil tekan

betol??

sekali kene kebas dengan member satu kelas
yup!!
mate aku nampak budak tu ambik
cis!!
aku punya sayang pensil tu

balik skolah aku pon...
call umah budak tu...
07-925xxxx

hello...
ni sape?
oooo....
makcik tadi 'tut' ade ambik pensil saya
tak tau lah dia terambik
atau sengaja ambik

nanti makcik pesan dekat dia suruh pulangkan balik ye....

esoknya...
oh!
aku dapat semula pensil tu...
lega rasanya

bila fikir balik...
macam-macam lah aku ni
sekarang aku pun tak ingat dah mane pensil tu...
sebab aku dah ade pensil yang lebih mahal
yihahaha...

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...