GENG LENSA HIDUP

02 June 2010

TERIMA KASIH zulkbo

salam
terima kasih buat zulkbo
kerana dah bagi award & tag aku


sila nyatakan 23 fakta rawak tentang diri anda:
1. MissXYZ nama maya aku
2. pernah tinggal kat perlis, selangor, johor, pahang
3. suka main game GTA sampai addicted suatu masa dulu
4. pernah join perhimpunan BERSIH
5. pernah jumpa A. SAMAD SAID
6. anak bapak? ohhh
7. anak emak jugak!!! pulak dah....
8. Mr. E nama aku suka selit-selit dalam blog
9. desktop aku penah tak off sampai 5 hari... hari ke 6 power supply meletop
10. sekarang guna laptop.... desktop aku tetap sayang...
11. hilang cincin bukan hilang jari!!! (sekarang dah okay)
12. kawan-kawan selalu cakap aku suka berebut
13. ade member gelar aku ABAIKAN (aku suke abaikan dia orang kot)
14. housemate aku kat perlis suka gelar aku PROF. SERBA TAHU (aku pon x tau nape)
15. Mr. E selalu cakap aku perasan macam puteri hahaha (memang pon perasan)
16. suka FAIZAL HUSSEIN (hahaha pelik jugak aku)
17. suka menyanyi (masuk pertandingan mase kecik je dulu... da besar tau suara tu aurat ngeee)
18. Papa Wi selalu pujuk kalau aku merajuk
19. Mr. E dulu rajin pujuk... lame-lame dia bior je... (kan perasan puteri cehhhh)
20. Mama Yah buat don't know je...
21. mase kat hostel selalu masak roti bakar atas iron
22. penah gak masak tom yam dalam WATER HEATER 
23. sekarang aku penat menaip. so aku berenti lu okay!!!

p/s: aku ni banyak hutang lagi... daripada nick irfan, aisya, nash, nabilah, melatidaisy nanti aku buat ekkkk =)

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...