GENG LENSA HIDUP

13 August 2010

BLOG REVIEW



sambil minum kopi di padinno kopitiam, timbul idea nak review satu blog ni... agak-agak korang blog sape ye? hahahaha... haruslah blog si padin... blog yang memiliki kopitiam sendiri... di mana tempat merewang para blogger sambil bertukar-tukar cerita... hehehe... nape aku nak ajak korang usyar blog ni?

banyak cite santai yang dihidangkan oleh si padin... santai tapi menyelitkan unsur-unsur nasihat... antara entri beliau yang aku suka semestinya la... Antara Minat dan Terpaksa dan Ulangan Adalah Pembelajaran kedua-dua entri ni memang aku suke... hehehe...

di padinno.com juga... telah menemukan aku dengan blogger lain untuk bersembang kencang... huuuuuu... yup aku pun mula kenal dengan...

jericho

wah wah wah ramainye.... ade ke yang tertinggal? kat padinno kopitiam juga lah kami semua dapat mengeratkan silaturahim... senang cite SYOK HABISSSSSSSSSSS!!!!

ni la banner paling ngeri aku penah jumpe hahahaha =P

13 comments:

xmamatx said...

oh ya, selain sembang kencang, boleh salin dan tampal juga, bukan?

;)

Fazril said...

ada gak nme aj hehe walaupun da jarang melepak...hehe

Nas said...

hah..blog nie pernah aku singgah...
hehehe..mmg ngeri gak la tengok banner bergerak2 die tuh..hahaha



jom bace entri terbaru nas klik:

mengapa orang melayu makan nasi?

adqayyum said...

nih bukan je review psl padin nih,abis semua pengopi tegar ade...bagus2x...

gud luck miss

Unknown said...

banner ngeri eh ? ahah . ade name shiyda la . ngee ~ =p

zulkbo said...

salam..
moga selalu sihat untuk beribadah
di bulan mulia ..
apa kata kita pekena
murtabak mengkasar?ni...

Yuyu Ali said...

wahh miss...thnx a lot ad jgk nama yuyu kt cni...

banner pling ngeri tu miss..huhu stujuuuu...:)

gudluck ye miss...:)

Afiq Bukhari said...

hahah miss,np bile sampai nma hana tu ade special?ekekeke jawab padin ;p

Unknown said...

baru nak jenuguk harini~hehehe
Bulan puasa kita perlukan makanan rohani,kan?Mind to eat? :)

Padin said...

salam miss..
thanx review blog aku hehe

gudluck ya..

annazanariah said...

wah.. miss.. nama anna juga ada..
sekarang ni dah jarang lepak. tapi setiap hari masuk, cuma jap2 je..

banner paling ngeri? kukikuikui..

good luck miss.. :)

Ellen said...

bangga ada nama ellen...caya la miss..jum tgk review ellen plak yang dah tertinggal..tak smpt masuk contest...over limit..ahhahaaa....

Padin said...

Salam Miss

Entri ni bernilai RM10

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...