GENG LENSA HIDUP

29 August 2010

TERGAMAK KAU...

award ni daripada Kak Imun

salam
tajuk entri tak leh blah ye...
ala-ala orang putus cinta plak...
AWAS: jangan terpengaruh dengan tajuk entri

pertama
aku nak ucapkan terima kasih yang infiniti kat Kak Imun... agak lame da beliau bagi award ni... (2 hari lepas je kot) aku ni konon-konon sibuk le... huhu.... (tak de maknanye sibuk...)

kedua
suka sebab dapat sempatkan buat entri ni huhu.... ni award kedua daripada Kak Imun... award pertama yang beliau bagi ade kat SINI....

ketiga
aku gembira bila bace entri dari cahayakehidupan.com kenape? sebab dia pun gembira... huhu... jemput singgah blog beliau jugak ----- SINI (ni promosi bergerak huhu)

keempat
nampaknye duit raye untuk adik-adik aku bertambah le tahun ni... lebih banyak dari tahun lepas... to mok cancel gi KFC... nanti kita gi makan RFC (Radix Fried Chicken)

Anyway aku nak bagi tau aku suka Realiti Konspirasi aku tau pun pas habis bace entri dari cahayakehidupan.com gak huhu to zackzukhairi you are talented... tu lom lagi lepak kat blog Anis huhu...

p/s: ade jugak orang cakap blog aku entri serius... banyak entri orang dewasa.... mak aihhhh... tak kan aku nak buat entri geli-geli derrrrr huhu... lepas ni aku wat entri geli-geli plak ye... wohaaaaaa...  abg jimart ni kuat bodek sume entri aku nak like... 

4 comments:

CIK TOM said...

ok je entri miss...dewasa tak dewasa tapi pe yang miss bgth tue budak kecik pun kena tau...pasal hukum ke pe..kira blog berinformasi lebih baik dari blog geli2 or merapu meraban kan..

XYZ said...

hehe ye tq

p/s: berunsur lucah boleh? hulalala

Zaer!! said...

Huhuhu..wah!! anis pon ade...dasyat entry ni..hehe..zaer suke bace entry kat sini derr..ilmiah,info,tips semua ade.hehe.jangan kombang lak bile eden koba ni..hehe..

pensel kayu said...

Sungai Petani Darul Radix..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...