GENG LENSA HIDUP

28 April 2010

BELI DUA... SATU UNTUK SAYA SATU UNTUK AWAK

salam


terima kasih buat si pemberi cik puan sabariah mohamed a.k.a ibu
ehemmm.... 
yummy aku suka makanan tu... 
it's so crunchy and crispy not too salty =)
dah abes pon.... tq so much dear a.k.a ibu...
beliau kata beliau beli magazine ni dua....
satu untuk dila satu untuk ibu....


macam aku penah cakap baca itu perlu...
bacalah apa saja...
bahan bacaan keluaran TELAGA BIRU sememangnya berkualiti...
seperti buku 
INDAHNYA HIDUP BERSYARIAT dan SYABAB MUSAFIR KASIH...
dua buah buku yang aku suka ulang baca....
aku pun penah cite SOLUSI itu best.... kan cik ekin kan?







2 comments:

UglyPooh said...

syabab musafir kaseh tu pernah la tgk kt kedai buku. mcm best citer dia....huhu.
nk belila nnti

XYZ said...

beli jangan tak beli =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...