GENG LENSA HIDUP

28 April 2010

KENAPA DIA BUAT SALAH MASIH HIDUP SENANG?

salam
mak aih...
sensetip topik ni..
hahaha...

pernah jumpa tak?

orang yang selalu buat maksiat tapi masih lagi hidup senang
orang yang tak solat tapi masih hidup senang

dan apa segala yang dia buat memang banyak yang salah tapi masih juga hidup senang tak di timpa musibah. kalau kata periksa tu tetap jugak dapat straight A's dan 4.00 CGPA. mesti korang cakap baik aku tak payah sembahyang kalau tak sembayang pun okay je... baik aku buat jahat. buat jahat pun boleh je kaya... boleh je hidup mewah... hahaha... tunggu dulu....

nanti aku akan kupas isu ni...
dalam topik ISTIDRAJ

aku akan cuba post entri tu hari ni...
aku cuba bagi peneranagn yang ringkas dan padat
supaya senang faham orait chow!!!

p/s: nampaknya insert video dah boleh... nak upload video special punya... encik yang kat NEW JERSEY boleh la tengok

No comments:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...