GENG LENSA HIDUP

28 April 2010

TAHNIAH BLOG KAMU MEMANG ADA UMMPHHH

salam
aku tetiba rasa memang tak leh blah bila singgah blog ni... 

hampir kesemua entri beliau ada memasukkan perkataan KELI
dari pen ikan keli, tandas ikan keli, patung ikan keli, cara mengenal ikan keli halal, origami ikan keli dan tah macam-macam lagi yang berkaitan dengan keli...

pendek kata segalanya KELI

oleh itu semua pengunjung blog aku...
aku nak bagitau ni... yang aku cukup salut dengan blog KELI OH KELI
tidak pernah lari daripada tema beliau...

serba sedikit yang aku tau mengenai tuan blog tersebut... beliau berasal daripada PENANG. okeh itu saja yang aku tau... hohoho..

aku banyak bace entri beliau... tapi aku tak berkenalan pon dengan pemilik blog tuuuuuuuuuuuuuuu harap maklum!!! =)

7 comments:

KELI OH KELI said...

wah..terharunya...terima kasih kerana buat entry ni...syukran..syukran...jangan jemu lawat blog ikan keli ya...

Note said...

terbaik ah keli..hihi

XYZ said...

nama pun keli... ada ummpphhh laaaaa

miss ice said...

hehe..memang kretif la keli ni ;)

intanurulfateha said...

.comel! ;)

Rina Azam said...

bagus2..teruskan memberi sokongan pd keli oh keli..

XYZ said...

terbaek la keli =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...