GENG LENSA HIDUP

04 June 2010

BUKAN CERITA KEDAI KOPI [PAKATAN RAKYAT DAN BN]


salam...
kopi kapal api...
kopi jantan...
kopi janda...
kopi adabi!!!

cerita kedai kopi....

aku nak komen sikit... kekadang kita selalu @ pandai rase best... orang lain tak best je... ahahaha... macam mane nak buat? perlu tampar laju-laju ke? ohhhhh tak payah biar kan je... 

sila abaikan ayat-ayat kat atas tu... aku cuma nak komen.... PARTI apa pun yang korang pilih... hormati pilihan setiap insan... nak cakap sila lah cakap... berikan satu kesedaran sampai faham & hadam. tapi jangan la sampai becerita soal agama orang BN[umno] tak leh nak diberikan peluang bercakap... sila beri peluang tapi pastikan orang tu tahu perihal agama.... contohnya seperti membaca khutbah... atau apa situasi...

jangan la cakap semua orang PAS tu bagus... semua orang BN tu busuk.... 

atok aku penyokong tegar BN korang tau tak? beliau seorang yang okay cuma attitude dia susah nak ubah... itu je.... tapi beliau pun masih ade pendirian... andai calon PILIHAN dari BN bukan MELAYU... dia tak kan pilih... rileks... laaaaaaaaa....

AZAM AKU NAK ATOK AKU PANGKAH PAS yeah!!! aku kena kempen

tah aku rasa nak menulis perihal cam ni... memang kita selalu nampak seperti ada satu konspirasi. @ memang ade konspirasi.... dalam BN... tapi aku tetap yakin BN memang banyak wat kesilapan... korupsi... fitnah... dan macam-macam lagi... tapi jangan la sampai GADUH hingga akar umbi... yang buat TAIK mereka yang kat PUCUK... yang duduk kat AKAR UMBI yang kena...masih ade lagi mereka yang betul & okay di AKAR UMBI... cuma jiwa mereka masih TEGAR dengan BN...

sila jadi PUCUK yang baik... =)

wallahualam...

4 comments:

terokai seni said...

yap setuju.. apa perlunya gaduh sesama muslim banyak lagi musuh yang nak dihadapi.. sebaiik-nya dakwah le sebaik mungkin sehingga orang tu bole ikut jalan kebenaran... nabi pon tak ajar jika orang taknak ikut, paksa mereka

aku tak suka politik tapi aku lagik tak suka tengok orang melayu berpecah-belah

econpolics said...

sama la aku,,,,hahaha nenek2 aku sume dacing...anak2 x suma la Bulan,,,,

tp family aku suma Bulan....hekhek..

intanurulfateha said...

.heh, ko neh sikit3 politik
.huhuhu

.aku kecik lagik
.mls nk pk

.hahaha
.ko bile nk kawen? ;p

zulkbo said...

salam ziarah malam..
moga kita semua sihat
dan dirahmati Allah
nanti menyusul cerita kopi koi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...