GENG LENSA HIDUP

04 June 2010

MACAM-MACAM HAL LA.... BLOGGER NI... ADOIYAI...


salam
ditelan mati anak?
diluah mati bapak?

kakakaka....
anak pon tak de cam ne mau mati anak wehhhh.....

aku tetap nak menulis jugak kan?

memang panas la... aku tengok macam-macam komen... mengutuk... mengata... gila kau? ade yang mengata blogger 'tersebut pura-pura sakit' ade yang 'rase cam best' pi wat entri mengutuk blogger yang tersebut. adeh... pada aku la... aku tak ambik tau pun blogger tu sakit ke... putus cinta ke.... tah lah... aku memang kurang sikit ambik tau... ade la sorang dua blogger yang aku memang kenal.... cam cik intanurulfateha... kebetulan member mase study lu... member satu umah sewa.... so aku kenal la beliau... cik ekin... kawan satu kelas mase form 5... encik mamat... tu la sume kawan-kawan aku... yang ade blog... ade lagi... tapi aku tak berape hafal URL dia orang... kihkihkih (tak guna punya member 'cakap kat diri sendiri')

yang lain aku sekadar kenal cam tu je... dan meminati blog mereka... terutama mereka yang berseni... cam pipi muncet... tapi si muncet ni da tukar name plak... metafora tertinggi... cik aisyah pun ade gak... tapi blog dia dah private... aku minat juga hilal asyraf... ermmmmmmmm haaaaaa zahiril adzim pun aku suka bace blog dia... alaaaa pelakon cite GADUH tu... tu la antara blog yang aku rase kreatif dan berseni.... ohhhhh lupa plak  gopabahari... beliau memang orang sastera yang dapat anugerah... dia tinggal kat kepong KL... ermmmm sila lah singgah blog dia jugak...

pagi tadi plak... uncle joe explain pasal blogger kreatif lain cam safwan husaini dan hasif hamsyari.... aku pun baru merangkak nak bace cerita dia orang ni.... ape pun cara penulisan mereka adalah yang terbaik!!! UJ jugak =)

ni entri UJ yang agak berpengaruh yang buatkan aku nak terjah blog-blog yang beliau highlight tu.... huhu...

PUISI ITU SATU KEJURUTERAAN SENI harap korang semua maklum...

selain tu mereka yang menzahirkan idea untuk tatapan umum memang aku respek laaaaaaaaaaa kawan... lagi satu blog aku suka lepak blog nick irfan.... cite hantu budak ni gile kelakar.... terburai perut gelak... kau tau? jom la singgah.....

sekali lagi aku nak cakap aku tak menyesal bace blog dia orang semua... tapi sesape yang rase bengang... yang rase marah atau ape pun... terpulang pada korang... aku okay je... yang aku nilai mereka berseni dan tiada ape-ape komen untuk kisah peribadi... =)

blog lain pun aku suka gak... tapi entri kali ni aku fokus pada blog seni...

aku respek pada siapa yang masih neutral =)

jom jengah entri lame aku:

lagi... klik SINI


gila kau... nanti aku kena tazkirah lagi... baru padan muka =)

Baginda bersabda yang bermaksud: 
“Barangsiapa yang beriman kepada Allah s.w.t dan hari akhirat, maka berkatalah dengan perkataan yang baik atau diam.” 
(Riwayat Bukhari dan Muslim)   

p/s: entri ni siap ditaip pukul 4:00 pagi 4 jun 2010

7 comments:

econpolics said...

xpaham,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

uncleJoe said...

yg baik dijadikan teladan.. yang buruk dijadikan sempadan...:-)

Mario said...

ok...akan cuba jd yg berseni...

cha said...

knp u?ada isu ke?

Anonymous said...

majuk ah tak masuk nama aku...;(

muhaahaahahah


>___________<


ni link blog bro echam...
die publish artikel subky latif tu kat blog dia



http://shamdanial.blogspot.com/2009/01/yahudi-tak-alah-selagi-subuh-tak.html



slmt mmbaca...;)




p/s:ko tk tdo malam ke buat entry pepagi buto?keh3x

nabilah_2908 said...

main point tuk n3 kali ni adalah Miss XYZ telah membariskan para blogger yg kreatif..unutk dikongsikan dgn pembaca yg lain..betul tak..? huhu..

sorry la kalau tersalah faham...(^_^)

jom ke APA KATA HATI pulak,
THE SWIMMER

Unknown said...

wah! baca pnya baca nama sy pun ade!!!! wah! terharu sy... thnkz! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...